Varmt välkommen till min blogg! Hoppas du finner nöje i att läsa stort som smått som händer i mitt liv!
onsdag 27 juni 2012
Mmm... Marabou!
Dessa grytlappar finns nu i min butik! Jag förstår inte varför jag blir så sugen på Marabou mjölkchoklad vid stickandet av dessa grytlappar... Det måste vara den bruna färgen som är boven...
2 kommentarer:
Carol
sa...
MarreMamsMums!! Du gör helt otrligt fina grytlappar!!!! (Den nya chokladen med jordgubb är RIKTIGTsmaskig :-9)
2 kommentarer:
MarreMamsMums!! Du gör helt otrligt fina grytlappar!!!! (Den nya chokladen med jordgubb är RIKTIGTsmaskig :-9)
Vad duktig du är! Fint!!
Skicka en kommentar