onsdag 27 juni 2012

Mmm... Marabou!

Dessa grytlappar finns nu i min butik! Jag förstår inte varför jag blir så sugen på Marabou mjölkchoklad vid stickandet av dessa grytlappar... Det måste vara den bruna färgen som är boven...



2 kommentarer:

Carol sa...

MarreMamsMums!! Du gör helt otrligt fina grytlappar!!!! (Den nya chokladen med jordgubb är RIKTIGTsmaskig :-9)

Syster Elin sa...

Vad duktig du är! Fint!!