torsdag 21 juni 2012

Strandbesök

Vi hann också med strandbesök på Böda Sand på vår resa. Självklart fick stickningen också följa med!

Det blev två dopp i böljan den blå, även fast det var FÖRE midsommar! Den 19 juni närmare bestämt, det ni'!!!

2 kommentarer:

Malin sa...

Nämen åhhh, vad avis jag blir!! Har du redan badat? Vilken härlig resa ni varit på med många fina bilder. Gillar't. Kramar till dig

Syster Elin sa...

Hurrv!! Vad kallt!! Men härligt ändå! Hoppas ni haft/har en skön midsommar!