Stickade en liten kofta av garnrester.
Garnerna är Blackhill Höjlandsuld och Cascade eco+. Stickor nr 5,5.
Stickad uppifrånochner efter eget mönster.
Knapparna är från vår underbara Paris-semester i somras.
Virkade en blomma med virknål nr 6 och sydde fast den på baksidan av koftan.
Virkade två löv i ett restgarn av alpackagarn. Efter lite knåpande.
Virknål 3,5.
Nu är det bara att le i vårsolen!
Önskar dig en fortsatt härlig dag! Kram!
8 kommentarer:
Jättesnygg!!
Vilken speciell och jättesnygg kofta du har skapat! Underbara detaljer!
Jisses så snabb du är! Och snyggt blir det! :-)
Jättefin och det blev så fint med blomman och knapparna passar perfekt.
Jättefin! Och fort går det!
Hälsningar Lena.
Hej. Vad kul att du tittade in och lämnade ett spår. Din kofta är också jättefin. Jag gillar att du gjort något så fint av rester.
Hej. Vad kul att du tittade in och lämnade ett spår. Din kofta är också jättefin. Jag gillar att du gjort något så fint av rester.
Åh, jag blir så glad av era kommentarer!! Tusen tack!=0)
Skicka en kommentar