M - som i måndagseftermiddagsmys...
Tag en matsked ekologisk kakao, en matsked råsocker och blanda i en kopp. Häll på en skvätt vispgrädde och rör runt till en oidentifierbar massa. Häll på varm mjölk. Rör om tills allt blandat sig. Toppa med vispad grädde och mashmallows. Drick, och njut. Du kommer upptäcka att även en måndag kan vara helt okej. Faktiskt.
Kram!

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar