onsdag 12 mars 2014

Ljust

Vaknade med solen på besök. Så glad jag blev! Det var bara Majsan som inte uppskattade solbesöket nämnvärt.


Önskar dig en underbar dag! Kram!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fina, söta Majsan.Hon undrade väl vad det var för något konstigt som lyste.
Hälsningar Lena.

Yarn-Madness sa...

Mysmisse!