Varmt välkommen till min blogg! Hoppas du finner nöje i att läsa stort som smått som händer i mitt liv!
Vilket vackert garn! Det kan bara bli ett bra resultat av detta! Jag tycker väldigt mycket om såna gula färger men kan tyvärr inte ha dom på mig...Hoppas du får en härlig fredag du med!
Dette ser ut til å bli flott i en nydelig farge. ;-)
Det blir spännande att se vad det blir för något när det är färdigt.Snygg färg.Hälsningar Lena.
Skicka en kommentar
3 kommentarer:
Vilket vackert garn! Det kan bara bli ett bra resultat av detta! Jag tycker väldigt mycket om såna gula färger men kan tyvärr inte ha dom på mig...
Hoppas du får en härlig fredag du med!
Dette ser ut til å bli flott i en nydelig farge. ;-)
Det blir spännande att se vad det blir för något när det är färdigt.Snygg färg.
Hälsningar Lena.
Skicka en kommentar