fredag 14 mars 2014

Hoppla!

Plötsligt så hade jag visst börjat på en Lobelia. Så det kan bli.


Önskar dig en hääärlig fredag! Kram!

3 kommentarer:

Mmatilda sa...

Vilket vackert garn! Det kan bara bli ett bra resultat av detta! Jag tycker väldigt mycket om såna gula färger men kan tyvärr inte ha dom på mig...
Hoppas du får en härlig fredag du med!

Unknown sa...

Dette ser ut til å bli flott i en nydelig farge. ;-)

Anonym sa...

Det blir spännande att se vad det blir för något när det är färdigt.Snygg färg.
Hälsningar Lena.