onsdag 5 februari 2014

Ännu en...

Varning! Om du känner dig less på att se och läsa om mina halsvärmare ska du sluta läsa detta inlägg omedelbart!

Se upp! Här kommer ännu en...!




Terrakottafärgad med virkad vit kant. Mitt favvogarn Sandnes Easy. Stickor nr 10. Virknål nr 9.

Värmer perfekt i snöiga vinterkylan!


1 kommentar:

Anonym sa...

Den ser jätteskön ut! Det är bara trevligt att se halsvärmarna du gör,alla är ju lite olika i både färg och form.
Hälsningar Lena.