torsdag 20 februari 2014

Aha!

Upptäckte en sak. Garnet jag stickade kortärmade koftan av räckte även till ett par pulsvärmare. Eller handledsvärmare som en del säger. Vad heter det egentligen??






Stickade med stickor nr 5. Efter eget huvud. Vintern - here I come!!

4 kommentarer:

Mmatilda sa...

Jag har så svårt att säga pulsvärmare! Även fast det låter bra när nån annan använder ordet, så känns det tillgjort om jag själv ska säga det!
Det blev ju ett perfekt tillbehör till koftan, och nu får du nog ta på dem för nu blir det visst sämre väder...

Unknown sa...

Herlighet for en fin jakke du har strikket. pulsene var også fine.
Jeg likte fargene så godt, slike naturfarger. Kaken smaker alfor godt som sjokolade. Kos deg ikveld. ;-)

Anonym sa...

Det ser varmt och skönt ut och snyggt tillsammans!
Hälsningar Lena.

marremorr sa...

Hmm.. Då ska jag nog börja skriva handledsvärmare istället. Tack för tipset! Kul att ni gillar dem!=0)