SÅ söta tossor! Ville titta in och önska dig en god fortsättning på det nya stick-och virkåret! :-) Fina handledsvärmare också. Det är så härligt att sticka och virka, då kan man utnyttja även kattvaktstid till flera saker än att just vakta katter! :-)))
6 kommentarer:
Så söta för små fötter! Du är så duktig och skapar det ena efter det andra!
Naaaw, så söta!!!! :)
Du är så påhittig!
Kram!
SÅ söta tossor! Ville titta in och önska dig en god fortsättning på det nya stick-och virkåret! :-)
Fina handledsvärmare också. Det är så härligt att sticka och virka, då kan man utnyttja även kattvaktstid till flera saker än att just vakta katter!
:-)))
Vilka fina tossor du har gjort, de blir säkert uppskattade! =)
Jag ska inviga disktrasan imorgon! =)
Kram Elenor
Oj vad söta!
Hälsningar Lena.
Så glad jag blir att ni gillar dem!=0)
Skicka en kommentar