fredag 3 januari 2014

Välkomstgåva

Stickade ett par babytofflor(1-3mån) som jag pimpade med en virkad blomma och en knapp.


Nu ska de paketeras och skickas till en ny liten människa. Välkommen till världen lilla fröken!

Önskar dig en underbar fredag!


6 kommentarer:

Mmatilda sa...

Så söta för små fötter! Du är så duktig och skapar det ena efter det andra!

Pia sa...

Naaaw, så söta!!!! :)
Du är så påhittig!
Kram!

Zoo keeper sa...

SÅ söta tossor! Ville titta in och önska dig en god fortsättning på det nya stick-och virkåret! :-)
Fina handledsvärmare också. Det är så härligt att sticka och virka, då kan man utnyttja även kattvaktstid till flera saker än att just vakta katter!
:-)))

Ellis sa...

Vilka fina tossor du har gjort, de blir säkert uppskattade! =)
Jag ska inviga disktrasan imorgon! =)
Kram Elenor

Anonym sa...

Oj vad söta!
Hälsningar Lena.

marremorr sa...

Så glad jag blir att ni gillar dem!=0)