Hörde på nyheterna att det skulle komma en köldknäpp i nästa vecka. Jaha. Till och med en frusen själ som jag längtar nu efter snö och kyla. Om utifall att det nu skulle bli så är jag rustad. Har stickat halsvärmare i varje möjligt ögonblick.
En helsvart.
En ljusgrå med vit kant.
En mörkblå med limegrön kant
En terrakottafärgad med vit kant.
En ljus syrenfärgad med vit kant.
En senapsgul med svart kant.
Kom an du lilla köldknäpp - jag är redo!!!
4 kommentarer:
Oj vilken aktivitet det har varit på nya året med fina alster! Kram Lena.
Wow vad produktiv du varit! Den syrenlila föll mig i smaken :-)
Du är otrolig , produktiv som bara den .Tänk om din energi kunde smitta av sig på mig - Hoppas allt är bra med er .Saknat er kramar
Det var det värsta vad du är produktiv! Jättesnygga är de!
Skicka en kommentar