söndag 5 januari 2014

Rustad

Hörde på nyheterna att det skulle komma en köldknäpp i nästa vecka. Jaha. Till och med en frusen själ som jag längtar nu efter snö och kyla. Om utifall att det nu skulle bli så är jag rustad. Har stickat halsvärmare i varje möjligt ögonblick.


En helsvart.


En ljusgrå med vit kant.


En mörkblå med limegrön kant


En terrakottafärgad med vit kant.



En ljus syrenfärgad med vit kant.


En senapsgul med svart kant.

Kom an du lilla köldknäpp - jag är redo!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Oj vilken aktivitet det har varit på nya året med fina alster! Kram Lena.

Elisabeth T sa...

Wow vad produktiv du varit! Den syrenlila föll mig i smaken :-)

Kristina sa...

Du är otrolig , produktiv som bara den .Tänk om din energi kunde smitta av sig på mig - Hoppas allt är bra med er .Saknat er kramar

Mmatilda sa...

Det var det värsta vad du är produktiv! Jättesnygga är de!