Som gör mig så glad! Solskenet måste bara firas med ett par gladsockar.
Strumpstickor 2,5. Självrandande Regiagarn som jag fick av mamma när hon var här på besök. Jag utgick från stickameras sockmönster, men slätstickade hela sockorna. Förutom resårranden överst förstås.
Ligger nedslängd i soffan. Tittar ut på ljuset. Solskenet som speglar sig i de olika huskropparna. Tittar på snön som ligger krispigt puderlätt på varje gren och stängseldetalj. Och njuter av de värmande gladsockarna.
Önskar dig en underbar dag!




4 kommentarer:
Vi har sol här hos mig också. Den dök upp vid tolvtiden då dimman lättade, och just nu är det helt underbart!
Det var verkligen ett par gladsockar du stickat! De går ju att använda även mulna grå dagar, då får du ha dem som en påminnelse att solen alltid finns bakom molnen...
Helt klart gladsockar! Vilka härliga färger! :D
Underbara!!
Jättefina!
Hälsningar Lena
Skicka en kommentar