En fin kollega ville jag skulle sticka en lång och rak halsvärmare. Så då gjorde jag det. När jag virkade kanten runt nertill bredde den dock ut sig lite.
Köldknäppen är här nu. Men med halsvärmaren lär hon inte frysa.
Man kan även ha den i rånarluvestil. Om man fryser om öronen. Man kan även vika den dubbel, på baksidan är det vanlig resårstickning. Ger en fin effekt. Glömde ta en bild på det. Sorry!
Stickor nr 10 och virknål nr 9. Favvogarnet Sandnes Easy.
Önskar dig en härlig fredagskväll!





Inga kommentarer:
Skicka en kommentar