fredag 23 augusti 2013

Nystart

Ja. Det är fortfarande Mams mums och  mys. Även om man inte kan tro det.

Har nu bestämt mig för att fortsätta blogga. Ett tag till i varje fall.


TACK för alla värmande kommentarer, de betyder så mycket för mig och är så mycket värt!!

Hoppas du vill fortsätta att följa mig och hjälpa till med den andra flickans skolavgifter.

NU KÖR VI!!!!




Kram till er alla där ute!





8 kommentarer:

Pia sa...

Åh så glad jag blev av ditt inlägg.. Hoppas ni haft det underbart och kunnat njuta.. Kommer att läsa här med glädje, min vän!!!
Kram!!!

Mmatilda sa...

Jätteroligt att du vill fortsätta med bloggen tycker jag också!

Anonym sa...

Det är klart att vi vill fortsätta följa din blogg.Jätteroligt och toppen! Kram Lena

Mmatilda sa...

Jag har ett meddelande till dig på din epost!

marremorr sa...

Kul att ni vill hänga på!=0)

Kristina sa...

Så glad jag blev nu ikväll att du fortsätter skriva. Jag har varit in med jämna mellan rum för se om det kom ngt livtecken. Ber kram

Anonym sa...

Ja,det är väldigt roligt att du vill fortsätta med din din blogg.
Med fin stickning och virkning samt
härliga recept. B-G

Carol sa...

HURRA säger ja´!! Du behövs i "etern" med dina underbara idéer och ljuvliga bilder. Tack - du välsignar oss! <3