lördag 24 augusti 2013

Till Paris,

till Paris, ska vi rida på en gris. Om man åker till Paris måste man ha en solhatt. Det är ett som är säkert. Min virkade solhatt gav jag bort för några år sedan. Var därför tvungen att virka en annan.


 Hittade detta hattmönster på Drops. Närmare bestämt här.


Den var rolig att virka och gick fort att göra. Åkte genast ner i packningen bland solklännnigar och kamera.





Fast... Var är solen??



2 kommentarer:

Zoo keeper sa...

Ingen sol, hösten är här! :-)) Fast kanske lite skön sommar kvar i Paris? Ha så kul! :-)))

Madeleine sa...

Den här blev ju hur fin som helst! En sådan måste jag också göra! :)
Vad dumt att jag inte valde detta mönstret när jag virkade solhatt i somras - den jag gjorde är fruktansvärt tråkig! :)