måndag 18 mars 2013

Vackert

Det var ju Marie Bebådelsedag igår. Det firade jag med att gå på musikafton på Vasakyrkan.


Där framfördes vacker Maria musik av otroligt duktiga sångare och musiker. Det som också var vackert var sångerskans skor.


Jag blev helt betagen av sången men så också av skorna. De var helt underbara! Vilka smycken! Efteråt var jag tvungen att gå fram och fråga var hon införskaffat dessa skönheter. I New York, svarade hon. Jaha. Så var det med det.



3 kommentarer:

Syster Elin sa...

Håller med dig, verkligen fina skor!

Annika GW sa...

Synd, Lite långt att åka för att shoppa skor!Annika

marremorr sa...

Ja, lite väl långt - men ack så fina de är. Jag får nöja mig med att beskåda skönheterna på någon annan. Då kanske jag ser dem i en bättre vinkel och kan njuta av dem mer, än att bära dem själv, då ser jag ju dem bara uppifrån i ett konstigt fågelperspektiv!;0)