torsdag 28 mars 2013

Påskpynt

Sådärja! Även diskbänken behöver påskpyntas, tycker jag!




Önskar dig en helt ljuvlig påskhelg! Kram!


3 kommentarer:

Mmatilda sa...

Oj nu har du hunnit göra några till! Så fräscht och fint!

Vill önska dig en riktigt glad påsk!

Anonym sa...

Det blir en fin påskprydnad på diskbänken.
Hälsningar LoB.

marremorr sa...

Så glad jag blir att ni gillar dem!=0)