tisdag 11 juni 2013

Mumsigt

Idag har jag gjort lemon curd. Det var ett tag sen sist. Dumt att det dröjt. Det är ju så mumsigt!


Här är receptet. Om du vill prova. VARNING!! Risk för maniskt skedskrapande i kastrullen vid provsmakning!



Önskar dig en fin fortsättning på tisdagskvällen!



3 kommentarer:

Zoo keeper sa...

Ja, åh det är så gott! På scones, eller som fyllning i ett pajskal... :-)
Ha en fin sommar du också, så syns vi till hösten! :-)))

Carol sa...

Mumselimums!
Och hoppas du hade en underbar dag igår!! Kram och välsignelse

Anonym sa...

Jag måste nog testa det där. Det ser gott ut och inte så svårt att göra.
Hälsningar Lena.