Varmt välkommen till min blogg! Hoppas du finner nöje i att läsa stort som smått som händer i mitt liv!
Ja, åh det är så gott! På scones, eller som fyllning i ett pajskal... :-)Ha en fin sommar du också, så syns vi till hösten! :-)))
Mumselimums!Och hoppas du hade en underbar dag igår!! Kram och välsignelse
Jag måste nog testa det där. Det ser gott ut och inte så svårt att göra.Hälsningar Lena.
Skicka en kommentar
3 kommentarer:
Ja, åh det är så gott! På scones, eller som fyllning i ett pajskal... :-)
Ha en fin sommar du också, så syns vi till hösten! :-)))
Mumselimums!
Och hoppas du hade en underbar dag igår!! Kram och välsignelse
Jag måste nog testa det där. Det ser gott ut och inte så svårt att göra.
Hälsningar Lena.
Skicka en kommentar