Naturen böjer sig för vädrets makter.
Nu på kvällskvisten skiner solen från en klarblå himmel. Nästan omöjligt att tro att det regnat idag. Men bildbevis ju finns här.
Tänk att solen skulle titta fram ändå! Då finns det hopp om en härlig morgondag!
Önskar dig en riktigt fin och skön midsommarafton!







3 kommentarer:
Hej! Jag önskar dej och din man,en
jätteskön midsommarhelg också.
Mvh. B-G
Fina bilder! Hoppas att solen visar sig hela midsommaren! Ha en bra helg.
Hälsningar Lena.
Ja det är verkligen som finast i naturen just nu, oavsett väder! Jag tror det regnade igår för att vi skulle få fint väder idag, midsommarafton, i stället. Önskar dig en trevlig midsommar!
Skicka en kommentar