Hurra! Idag fyller min blogg 1 år! Hurraaa! Det firas med en utlottning! Hurraaa! Vad kan du vinna?
Jo! Dessa virkade pulsvärmare i fluffifluffgarn. De är otroligt sköna och härliga att ha på sig!! Jag virkade dem med tanken att du kan bära dem alla årstider. Att de passar en vårlik dag som denna. Men även en gnistrande fin vinterdag. Eller en sommarkväll när du vill va' lite extra fin. Eller en kall höstmorgon när du ska cykla till jobbet eller skolan.
Skriv bara en kommentar att du vill vara med i utlottningen, så är du med! Vinnaren dras den 13 maj. Lycka till!
Ett varmt tack till dig som läser min blogg, jag är så otroligt glad och tacksam över det här första året på bloggen. Jag kunde aldrig drömma om att så många skulle gå in och läsa mina trevande försök till inlägg om stort som smått i mitt liv. Tack för beställningar som direkt bidragit till skolavgifterna i Tanzania. Många bäckar små...!
Stort tack för dina kommentarer, de värmer så oerhört i själ och hjärta! Det är så otroligt peppande och uppmuntrande att få livstecken och tyckningar från dig! Jag är glad för var endaste en!!
Varmt välkommen att fortsätta att följa mig ytterligare ett år! Kram!



9 kommentarer:
Grattis!! Jag är gärna med i utlottningen! Än så länge har jag inte riktigt kommit på när (och till vad) jag ska använda pulsvärmare, men jag kanske kan lära mig? :-)
Grattis på 1-årsdagen ;)
Jag är gärna med i utlottningen. Skulle jag ha turen att vinna så skulle min söta granne få pulsvärmarna. Hon är så himla fin i rosa och pulsvärmarna skulle bli perfekta på henne.
Grattis på ettårsdagen och naturligtvis vill jag följa med i fortsättningen! Jag har ju upptäckt hur skönt det är med pulsvärmare och att de passar att använda så fort man gör något stillasittande, som att sitta vid datorn. Värmen sprider sig liksom vidare i kroppen. Man kan ha ett par i varje färg! Jag vill gärna vara med i utlottningen.
Lycka till med fortsatt bloggande!
Grattis. Jag ser fram emot ännu ett år med din sida. Roligt att se allt fint du gör. Lycka till framöver
Tack snälla du för dina kommentarer på min blogg :)
Grattis grattis till ett år! Ja visst är det kul att man faktiskt kan "lära känna" människor denna vägen också. Jag avstår från din finfina vinst då jag inte är "rosa". Men måste ändå säga att de är väldigt fina.
Hoppas du haft en skön helg!
Grattis Marie! Din blogg -var den första jag började följa! Och jag är kvar än :-). Är gärna med i utlottningen! För dig som inte vet när du ska använda pulsvärmare...de är ett måste när jag sitter vid datorn, annars fryser handen bort :-).
Kram
Grattis på 1-årsdagen! Jag är gärna med i utlottningen.
Kram
Ojoj, hinner jag var med?! Det är ju definitivt min färg, de där rosa pulsvärmarna!!!! *håller tummarna* Kram!
Japp, Pia, du hann! Kul att så många vill vara med!=0)
Skicka en kommentar