lördag 11 maj 2013

Mysdag


Myser och tittar runt på andras kreativa skapande. Åh! Så mycket fint! Så härligt att sitta i ett hamnmagasin och blicka ut över besökare och designers/hantverkare en regnig vårdag som denna! Designmarknad 2013. Själv sålde jag stickat, virkat, målade vykort och morbrors fina snidade smörknivar, stressägg och glasunderlägg.


Varmt tack, fina ni, som köpte alster av mig! All min försäljning gick till flickornas skolavgifter i Tanzania.



Önskar dig en underbar kväll! Kram!

5 kommentarer:

Karin sa...

Vilka fina kort du gjort och vad kul att ha en liten försäljning. Ha det bra Karin

Anonym sa...

Åh vad fint allt ser ut! Det verkar ha varit en trevlig dag. Hoppas att det blir fler tillfällen.
Kram Lena.

Mmatilda sa...

Det verkar ju som du haft en bra dag igår. Du har många fina saker till försäljning! Passande att få sitta inne i regnet - men idag har det ju varit jättefint - jag har haft både solsken och värme här!

Anonym sa...

Grattis till din försäljning i lördags, hoppas att det kommer fler
tillfällen så du kan visa vad du håller på med.
Ha det bra B-G

Pia sa...

Åh så kul att du fick sålt grejer!!! Och lite avis för att jag var borta när den där marknaden var! :) Kram!