torsdag 9 maj 2013

Skogsvrå

Skogsvrå kallar jag dessa pulsvärmare jag virkat.




Kanske tycker du de är lite murriga i färgen för årstiden. Jag däremot, tycker de blir jättefina till ett par ljusa jeans eller khakibyxor.




Föredrar du pastell en årstid som denna, råder jag dig till att lägga dem i tryggt förvar tills hösten nalkas. I alla fall ska dessa packas i en väska. Och få följa med till Designmarknaden på lördag. Tillsammans med några andra grejer. Intäkterna går som vanligt oavkortat till flickornas skolavgifter i Tanzania.




Hoppas vi ses där!


3 kommentarer:

Mmatilda sa...

Jättefina pulsvärmare, så läckert garn, och skogsvrån som du tänker på måste ju vara en liten blå tjärn... Om jag inte haft de här hemuppgifterna hängande över mig hela tiden kunde jag nästan ha farit och sett på marknaden på hamnmagasinet...

Anonym sa...

Lycka till på Designmarknaden! önskar Lena

marremorr sa...

Tack! Det hade varit jätteroligt att ses på Designmarknaden, Mmatilda, men jag förstår om du har fullt upp. Lycka till med hemuppgifterna! Kram!