söndag 15 mars 2015

Upptäckt

Det funkar ju faktiskt. Att sticka två sockor på en gång.


Det är verkligen magiskt.

4 kommentarer:

Elisabeth T sa...

Åh, så effektivt! Men jag tar mig aldrig tid till att lära mig magic loop...

Anonym sa...

Visst går det! Det bara verkar krångligt men sen flyter det ju på. Och det är så härligt att få båda klara samtidigt, likadana dessutom och utan att behöva anteckna eller räkna :)

Anonym sa...

Oj! Det är ju toppen att få de färdiga samtidigt och likadana. Jag måste nog testa det vid tillfälle.
Hälsningar Lena.

Camilla sa...

Så kul! Jag har velat testa det men det har inte blivit av. Du får visa mig hur man gör nästa gång vi träffas och stickar.