Varmt välkommen till min blogg! Hoppas du finner nöje i att läsa stort som smått som händer i mitt liv!
Åh, så effektivt! Men jag tar mig aldrig tid till att lära mig magic loop...
Visst går det! Det bara verkar krångligt men sen flyter det ju på. Och det är så härligt att få båda klara samtidigt, likadana dessutom och utan att behöva anteckna eller räkna :)
Oj! Det är ju toppen att få de färdiga samtidigt och likadana. Jag måste nog testa det vid tillfälle.Hälsningar Lena.
Så kul! Jag har velat testa det men det har inte blivit av. Du får visa mig hur man gör nästa gång vi träffas och stickar.
Skicka en kommentar
4 kommentarer:
Åh, så effektivt! Men jag tar mig aldrig tid till att lära mig magic loop...
Visst går det! Det bara verkar krångligt men sen flyter det ju på. Och det är så härligt att få båda klara samtidigt, likadana dessutom och utan att behöva anteckna eller räkna :)
Oj! Det är ju toppen att få de färdiga samtidigt och likadana. Jag måste nog testa det vid tillfälle.
Hälsningar Lena.
Så kul! Jag har velat testa det men det har inte blivit av. Du får visa mig hur man gör nästa gång vi träffas och stickar.
Skicka en kommentar