torsdag 5 mars 2015

Och sååå....

... en bubbelmössa i vinrött!


"Än är det vinter kvar, säger mor."

Stickor nr 4. Svarta Fårets sockgarn. Mönstret hittar du här.

Önskar dig en skön torsdagskväll! Kram!

2 kommentarer:

Mmatilda sa...

Visst är det vinter kvar, även om vintern har varit konstig på slutet. Grattis till ännu en läcker mössa! Ha en fin helg!

Emilia sa...

Så härlig! Ja vi lär väl behöva mössa ett tag till ;)