Idag blir det stickning av min Bredbånd till lunch.
Slätstickning. Men jag tröttnar ändå inte för det är färgbyte med jämna mellanrum. Uuuunderbart garn från Geilsk och stickor nr 3. Kan det bli bättre?
Önskar dig en fin fortsättning på fredagen!

4 kommentarer:
Jättesnyggt ser det ut! Så fina färger du har, roligare än originalet!
Åh, tack, så glad jag blir!
Snyggt! Jag har också material till den liggandes. Röd fläta och vit/beige randning. Får se när det kan bli av att jag börjar på den.
Du måste bara börja!=0) Det är en jätterolig stickning! Kram!
Skicka en kommentar