fredag 20 mars 2015

Lunchstickning

Idag blir det stickning av min Bredbånd till lunch.


Slätstickning. Men jag tröttnar ändå inte för det är färgbyte med jämna mellanrum. Uuuunderbart garn från Geilsk och stickor nr 3. Kan det bli bättre?

Önskar dig en fin fortsättning på fredagen!

4 kommentarer:

Mmatilda sa...

Jättesnyggt ser det ut! Så fina färger du har, roligare än originalet!

marremorr sa...

Åh, tack, så glad jag blir!

Snögumman sa...

Snyggt! Jag har också material till den liggandes. Röd fläta och vit/beige randning. Får se när det kan bli av att jag börjar på den.

marremorr sa...

Du måste bara börja!=0) Det är en jätterolig stickning! Kram!