Det är inte bara vår citronplanta som är drabbad av ohyra. Även min blogg har blivit nedsudlad av hemska fula länkar som jag absolut inte vill befatta mig med. Inte på något sätt. Jag vill varna dig som läser min blogg att absolut inte klicka på understrukna ord eller understrukna ord med fetstil. De är inte länkar från mig. Så klicka absolut inte på dem!!
Hur blir jag av med de här fula webblänkande sidorna!! Snälla, ge mig tips!! Blir så frustrerad och arg över sjuka människor som sitter och förstör och skor sig på andra. Vad göra??????
Far åt pipsvängen med er - alla hemska fulingar som nässlar sig in på min blogg och länkar till era bedrövligheter!!!! Vik hädan!!!!!!!!
3 kommentarer:
Jag har inte sett något sånt hos dig. Vet att jag hade så hos mig för ca ett år sen. Då syntes det i bland och å försvann det för att poppa upp någon annanstans. Men det försvann sen. Kan kolla med maken om tips för att bli av med det om du vill. Det var han som satt med min blogg.
Ja, det vore jättesnällt om du vill kolla med honom!=0) Vill verkligen att de nedrans skummisarna ska fara och flyga sin kos!!
usch vad tråkigt.jag akn inte se ngt. För ngt år sen fick jag in halvporrbilder på min fb, då en från Zambia bett att få vara vän med mig. Jag brukar aldrig bli vänner med okända men då Ms kompis föräldrar var vän med honom så tackade jag ja. Det skulle jag aldrig ha gjort.Jag höll inte på att få bort bilderna och det var bara andra som kunde se dom men inte jag så jag visste inte om det förrän det påtalades.Den killen åkte snabbt ut som vän, han visade sig vara en falsk kristen och ahde lurat många. Hoppas du får bort det kramar
Skicka en kommentar