... att göra ett projekt som jag har en färdig bild i huvudet av. Inte helt lätt att förena verkligheten med fantasin.
Undrar du varför det ingår mintgrönt har jag inget svar på det. Mintgrönt är ju inte min favvofärg precis. Men nu blev det bara så. Önska mig lycka till.
Hoppas du får ett bra avslut på påskhelgen!

3 kommentarer:
Det är på det sättet jag virkar för det mesta... det finns en bild i huvet som jag försöker ta fram... Spännande att se vad det blir av ditt mintgröna!
Lycka till!
Det blir spännande att se. Man kan inte ana sig till resultatet.
Kram Lena.
Javisst! Det är alltid spännande att ge sig på bilderna som poppar upp i skallen!=0) Det komiska den här gången var, att jag inte varit på stan och gått i affärer på eeeevigheter, men idag tog jag mig en tur dit och upptäckte till min stora förvåning att mintgrönt är ju SÅ inne nu! Så om jag pinnar på med stickningen kan jag ju bli trendig för en gångs skull!;0)
Skicka en kommentar