onsdag 3 april 2013

Näpp!

Det bidde inge bra. Börja om från början... Börja om på nytt. För tredje gången.


Alla sova i enslig gård. Endast stickerskan är vaken....


2 kommentarer:

Anonym sa...

Aj,aj,aj! Det var ju inte så kul. Bättre lycka nästa gång. Kanske när du fått sova på saken.
Hälsningar Birgitta.

marremorr sa...

Ja, nu är det nya friska tag!;0))