Jaha. Så går det. När man sätter fingret mellan dörren och dörrkarmen precis innan man ska smälla igen den. Det har nämligen jag gjort.
Tyvärr var dörren och karmen i hård metall. Aj. Fortfarande ingen känsel i fingertoppen. Men samtidigt molande värk. Konstigt. Tur det kommer att gå över snart. Tror jag får behålla nageln i alla fall. Håller på att bli konfys av allt ickehandarbetande och annat som blir svårt att göra med ett klämt finger. Men jag härdar ut.

1 kommentar:
Aj, aj så ont som det gör när man klämmer ett finger. Hoppas att du snart kan börja med lite handarbete.
Kram Lena.
Skicka en kommentar