torsdag 24 januari 2013

Problem

Jaha. Så går det. När man sätter fingret mellan dörren och dörrkarmen precis innan man ska smälla igen den. Det har nämligen jag gjort.


Tyvärr var dörren och karmen i hård metall. Aj. Fortfarande ingen känsel i fingertoppen. Men samtidigt molande värk. Konstigt. Tur det kommer att gå över snart. Tror jag får behålla nageln i alla fall. Håller på att bli konfys av allt ickehandarbetande och annat som blir svårt att göra med ett klämt finger. Men jag härdar ut.

1 kommentar:

Anonym sa...

Aj, aj så ont som det gör när man klämmer ett finger. Hoppas att du snart kan börja med lite handarbete.
Kram Lena.