Lördag. Mmmm. Då äter jag mysfrukost med min käraste och tänder garnlyktan som en av tjejvännerna kom med i mellandagarna.
Den sprider sitt varma sken både i rummet och i sinnet. Jag glömmer nästan bort att jag har ett klämt finger. Det här blir nog en bra dag!
Hoppas du får en fin dag du också!


1 kommentar:
Så mysigt det ser ut!
Hoppas det blir bättre med ditt finger också.
Skicka en kommentar