lördag 26 januari 2013

Mysmorgon

Lördag. Mmmm. Då äter jag mysfrukost med min käraste och tänder garnlyktan som en av tjejvännerna kom med i mellandagarna.



Den sprider sitt varma sken både i rummet och i sinnet. Jag glömmer nästan bort att jag har ett klämt finger. Det här blir nog en bra dag!


Hoppas du får en fin dag du också!

1 kommentar:

Mmatilda sa...

Så mysigt det ser ut!
Hoppas det blir bättre med ditt finger också.