lördag 12 september 2015

Pilgatan

Gjorde ett besök på dagens kulturmarknad.


Hög mysfaktor med mattor på gatan, glada människor, fina saker, retrokläder, återbruk, vackert garn och härligt väder. Jag frågar mig varför jag inte besökt denna marknad förut. Nu blir den en ny tradition för mig. Med start idag.

Kram!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det ser mysigt ut.
Kram Lena.

Mmatilda sa...

Hur ofta återkommer den?

marremorr sa...

Jag frågade en annan marknadsbesökare, som svarade att marknaden brukar vara en gång varje höst. Ska försöka hålla utkik nästa år vid den här tiden.=0)