Gjorde ett besök på dagens kulturmarknad.
Hög mysfaktor med mattor på gatan, glada människor, fina saker, retrokläder, återbruk, vackert garn och härligt väder. Jag frågar mig varför jag inte besökt denna marknad förut. Nu blir den en ny tradition för mig. Med start idag.
Kram!

3 kommentarer:
Det ser mysigt ut.
Kram Lena.
Hur ofta återkommer den?
Jag frågade en annan marknadsbesökare, som svarade att marknaden brukar vara en gång varje höst. Ska försöka hålla utkik nästa år vid den här tiden.=0)
Skicka en kommentar