onsdag 28 januari 2015

Bubbel

Vad har jag gjort sen sist undrar du. Jo, jag har stickat ett par bubbelvantar, sörru.


Efter mycket räknande och garnupprepande och nya försök fick jag till det. Skam den som ger sig.


Garnet är Big Fabel i nyansen Kungsblå. Använde stickor nr 4,5 och magic loop.





Nu kan jag matcha bubbelmössan med bubbelvantar. Då blir jag ju hur chic som helst!

Önskar dig en mysig onsdagskväll! Kram!


4 kommentarer:

Mmatilda sa...

Grattis att du lyckades! Jättefina vantar!

Anonym sa...

Åh, vad fina. Jättefint att ha både mössa och vantar i den fina färgen. Kram Lena.

Annsofie sa...

Så fint, både mössorna och vantarna! Jag har en tendens att börja på något helt annat när jag har gjort klart antingen mössan eller ett par vantar, så jag har sällan snygga set som matchar :\

Carol sa...

Jättefina!!
Miss you much... Måste mailas <3
Kram