Efter mycket räknande och garnupprepande och nya försök fick jag till det. Skam den som ger sig.
Garnet är Big Fabel i nyansen Kungsblå. Använde stickor nr 4,5 och magic loop.
Nu kan jag matcha bubbelmössan med bubbelvantar. Då blir jag ju hur chic som helst!
Önskar dig en mysig onsdagskväll! Kram!
4 kommentarer:
Grattis att du lyckades! Jättefina vantar!
Åh, vad fina. Jättefint att ha både mössa och vantar i den fina färgen. Kram Lena.
Så fint, både mössorna och vantarna! Jag har en tendens att börja på något helt annat när jag har gjort klart antingen mössan eller ett par vantar, så jag har sällan snygga set som matchar :\
Jättefina!!
Miss you much... Måste mailas <3
Kram
Skicka en kommentar