Detta infall innan jul tack vare Sticklingen. Mina är gjorda av skrynkligt gammalt julklappspapper. Fast charmiga ändå. På något sätt.
Juligaste ljusstaken tänds.
Kokade knäck enligt mitt favvorecept. Men kände mig äventyrslysten. Så jag gjorde det. Skippade mandeln och strödde på flingsalt istället. Hiiiiiiimmelskt goda.
Liten minigran med vintagekulor får pryda vårt hem i år.
Virkade och tovade fruktskålen kom fram som vanligt.
Och. Icke att förglömma. Den försvinnande goda chokladkolan. Soffläge och snaskätande. Och några tappra varv på stickningen. Kan det bli bättre?
Önskar dig en fortsatt skön julhelg! Kram!






1 kommentar:
Åh! Så underbart härligt gott och fint allt ser ut.God fortsättning på julen!
Kram Lena.
Skicka en kommentar