måndag 1 december 2014

Bildbevis

Hepp! Här är som sagt mitt livs första provlapp:


Firade. Inte med pompa och ståt. Utan med en underbart god glögg vi fått av en vän.



Firandet hade i och för sig lite med att göra att det var första advent. Men mest firade vi provlappen.

Nu är det att ge sig i kast med steg 3 i KALen.

Må så gott!

1 kommentar:

Mmatilda sa...

På provlappen ser man vilket fantastiskt fint garn du har hittat!