Hepp! Här är som sagt mitt livs första provlapp:
Firade. Inte med pompa och ståt. Utan med en underbart god glögg vi fått av en vän.
Firandet hade i och för sig lite med att göra att det var första advent. Men mest firade vi provlappen.
Nu är det att ge sig i kast med steg 3 i KALen.
Må så gott!


1 kommentar:
På provlappen ser man vilket fantastiskt fint garn du har hittat!
Skicka en kommentar