Min Krydda är färdig.
Stickad med stickor nr 5,5. Garnet är Cascade ECO+. En underbar kombination.
Jag la till ytterligare två repetitioner av mönstret nertill för att få önskad längd.
Passar att ha både knäppt och uppknäppt.
Knapparna fyndade jag på vår härliga Parisresa ifjol.
Ett vackert lättstickat mönster som är lätt att följa. En riktig hit helt enkelt.

8 kommentarer:
Oj, oj! Det var en riktig krydda. Jättesnygg!
Kram Lena.
Riktigt snygg kofta i fint mönster!
Och jättesnygg blev den! Lagom längd tycker jag, väldigt bärbar. Och fin färg!
Snygg! Nu blev jag lite sugen på att göra en själv
Blir så glad för era kommentarer!! Kul att ni gillar den! Rekommenderar varmt att prova sticka en!=0) Kram!
Den var virkelig fin! Herlig farge!!
Riktigt, riktigt snygg!
Helt ljuuuvlig Mams!
Hoppas året börjat bra Kramis
Skicka en kommentar