lördag 8 november 2014

Krydda!

Varför inte lite extra krydda i tillvaron? Just det. Därför la jag upp till en precis sådan. Krydda.


Underbart mönster! Ger verkligen det lilla extra!

Önskar dig en fin helg! Kram

3 kommentarer:

Snögumman sa...

Vilket garn stickar du den i?

marremorr sa...

Hej! Jo, jag stickar den i Cascade ECO+. Kram på dig!

Anonym sa...

Snygg!
Hälsningar Lena.