Varmt välkommen till min blogg! Hoppas du finner nöje i att läsa stort som smått som händer i mitt liv!
Snyggt! Och vilken fin vinterbild.Hälsningar Lena.
Det var ett tjusigt set! Ja det är en läcker färg.Och en jättefin vinterbild! Har du tagit bilden? och hur fick du då dit snön som faller???
Kul att ni gillar både setet och min vardagsrumsutsikt! Bilden tog jag på morgonen, när jag sedan hade laddat in bilden i datorn (picasa), så blev snöfallet bara så där!=0) Fråga mig inte hur...
Alltså, det snöade ute när jag tog kortet, i kameran såg det ut som vita prickar,men i datorn bara blev det så där rörligt!!
Skicka en kommentar
4 kommentarer:
Snyggt! Och vilken fin vinterbild.
Hälsningar Lena.
Det var ett tjusigt set! Ja det är en läcker färg.
Och en jättefin vinterbild! Har du tagit bilden? och hur fick du då dit snön som faller???
Kul att ni gillar både setet och min vardagsrumsutsikt! Bilden tog jag på morgonen, när jag sedan hade laddat in bilden i datorn (picasa), så blev snöfallet bara så där!=0) Fråga mig inte hur...
Alltså, det snöade ute när jag tog kortet, i kameran såg det ut som vita prickar,men i datorn bara blev det så där rörligt!!
Skicka en kommentar