tisdag 10 december 2013

Värmande set

Stickade ett par pulsvärmare. Som matchar halsvärmare. Så att det blir som ett set.



Älskar den här petrolnyansen. Garn från Sandnes. Strumpstickor nr 5. Virknål nr 9.


Värme behövs verkligen en dag som denna.


Önskar dig en fortsatt fin tisdag!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggt! Och vilken fin vinterbild.
Hälsningar Lena.

Mmatilda sa...

Det var ett tjusigt set! Ja det är en läcker färg.
Och en jättefin vinterbild! Har du tagit bilden? och hur fick du då dit snön som faller???

marremorr sa...

Kul att ni gillar både setet och min vardagsrumsutsikt! Bilden tog jag på morgonen, när jag sedan hade laddat in bilden i datorn (picasa), så blev snöfallet bara så där!=0) Fråga mig inte hur...

marremorr sa...

Alltså, det snöade ute när jag tog kortet, i kameran såg det ut som vita prickar,men i datorn bara blev det så där rörligt!!