Jobbade till sent igår kväll. Kom hem. Tänkte att nu blir det raka spåret i säng. Då! Uppenbarade sig. Ett paket. På köksbordet. Ett riktigt paket. Som hade kommit med posten. Med frimärken på. Du vet, ett sånt som vi skickade förr i tiden. Då det inte fanns e-mail. Twitter och sånt.
En sån underbar överraskning! En helt vanlig onsdag kan bli förvandlad till en lyckodag. Värsta tröttheten kan bytas till ett piggt glädjerus! Nu har jag suttit och myst till frukosten och tittat på det fantastiska innehållet.
TACK!! Kära vän för denna fina överraskning. Jag blev så innerligt glad!
Önskar en fin början på dagen till er alla! Kram!



5 kommentarer:
Vilket fint paket du fick och vilken fin vän du har!
Mysigt!! :)
Härligt! Bra belöning efter arbetsdagen! :-)
SÅ härligt att det kom i rättan tid! Bläddra och inspireras - så som du gör med oss! Kramis! C
Ja, hon är verkligen en klippa!=0) Tack kära Carol!
Skicka en kommentar