fredag 18 december 2015

Blommor!

Stickade ett par grytlappar med blommor på.



Grundmönstret hittade jag här. Upptäckte att det var kul att sticka blommor. Så det blir nog fler. Var så säker.




2 kommentarer:

Garnhumlan sa...

Fina, med söt kant!

Anonym sa...

Jättefina.
Hälsningar Lena.