I Lovikkagarn. Inte så förvånande. Med rundstickor nr 5 och magic loop. Inte så förvånande det heller. Nuförtiden. För att vara mig. Utgick från det här mönstret.
Vet inte om jag ids tillverka fler par. Jag gillade inte det där med borstandet.
Minst en halvtimme. Och inget fusk. På båda sidor.
Men så blev de också varma och sköna.
3 kommentarer:
Supersnygga! Dessutom ser de mjuka och sköna ut. Det tycker Lena.
De är nog varma och sköna de där vantarna! Annars ser jag ju att du har gjort en hel hög andra jättefina vantar på slutet, så om du struntar i att göra fler lovikkavantar just, så kan det ju inte göra något!
Så mange fine votter du har strikket. Fint å sitte å strikke nå når høstmørket er kommet sigende. ;-)
Skicka en kommentar