Har stickat Otto. Och mumsat på äpplen.
Från underbara boken Vantar för alla årstider.
Stickade med magic loop på rundstickor 2,5. Garn Tove från SandnesGarn.
Äpplet är Aroma. Tror det är det mumsigaste. Otto var en fröjd att sticka. Nu funderas det på vad nästa projekt från boken blir,,,
Önskar dig en skön start på veckan! Kram!
4 kommentarer:
Tjusiga!
Snyggt mönster! Hälsar Lena.
Supersnygga!
Apropå mitt virkade pannband: vet inte vad tekniken heter men jag har virkat: 1 fm och 1 hst i samma m sedan hoppat över 1 m
Fina vantar, roliga bilder. Aroma är ett riktigt gott äpple också. :)
Skicka en kommentar