måndag 6 oktober 2014

Otto

Har stickat Otto. Och mumsat på äpplen.


Från underbara boken Vantar för alla årstider.


Stickade med magic loop på rundstickor 2,5. Garn Tove från SandnesGarn.





Äpplet är Aroma. Tror det är det mumsigaste. Otto var en fröjd att sticka. Nu funderas det på vad nästa projekt från boken blir,,,

Önskar dig en skön start på veckan! Kram!

4 kommentarer:

annasaviga sa...

Tjusiga!

Anonym sa...

Snyggt mönster! Hälsar Lena.

Emilia sa...

Supersnygga!

Apropå mitt virkade pannband: vet inte vad tekniken heter men jag har virkat: 1 fm och 1 hst i samma m sedan hoppat över 1 m

Wallinskaya sa...

Fina vantar, roliga bilder. Aroma är ett riktigt gott äpple också. :)