fredag 18 april 2014

Nu!

Makan har fått en maka! Då återstår det att sticka en maka till en annan makalös socka. Och så två än så länge okända stickade par. Ut på nya äventyr i min sock-stickar-utmaning.



Majsan skulle prompt vara med på alla foton. Jag klippte bort henne på de två sista.



Nån måtta får det ju vara på linslusandet.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Superfina! Och Majsan också! Kram Lena.

Pysselfarmor sa...

Jättefina! Jag ägnar mig också att försöka göra olika UFO:n klara. Det är ju mycket roligare att börja på något nytt ;-)
Söta Majsan får gärna vara med på varenda bild för min skull! :-))
Fortsatt Glad Påsk!

Yarn-Madness sa...

Ursnygga! Vilka härliga färger! :D