Makan har fått en maka! Då återstår det att sticka en maka till en annan makalös socka. Och så två än så länge okända stickade par. Ut på nya äventyr i min sock-stickar-utmaning.
Majsan skulle prompt vara med på alla foton. Jag klippte bort henne på de två sista.
Nån måtta får det ju vara på linslusandet.




3 kommentarer:
Superfina! Och Majsan också! Kram Lena.
Jättefina! Jag ägnar mig också att försöka göra olika UFO:n klara. Det är ju mycket roligare att börja på något nytt ;-)
Söta Majsan får gärna vara med på varenda bild för min skull! :-))
Fortsatt Glad Påsk!
Ursnygga! Vilka härliga färger! :D
Skicka en kommentar